torsdag 25 augusti 2011

Det finns inget dåligt väder....

...bullshit.
Idag (snart) ska jag, Bellis och Tindra gå och möta Frida och Tilly (Fridas hund) och gå på en långpromenad. Förhoppningsvis tycker Tindra att det är kul, hon är väldigt petig med vilka andra hundar hon gillar.
Vi har redan hunnit varit ute en gång, lagomt kul när man kliver upp vid åtta och matar Bellis med gröt, och så står Tindra och stirrar ut en och springer till dörren om vartannat. Då är det bara att klä på sig (och Bellan) och gå ut, för när Tindra måste ut så måste Tindra ut. Oavsett väder. Aja, det regnar ju inte så jag ska väl inte klaga.

Resten av dagen vet jag inte än, jag måste handla. Vi har ingenting att laga middag. Jag är sugen på stuvade makaroner och köttbullar eller stekt falukorv. Vet inte varför, för det äter vi aldrig, men jag har haft ett sug efter det i ett par dagar nu.

Nä nu måste jag ta tag i det här om vi ska hinna till kl 10!
Ha en fin dag!

Inga kommentarer: