onsdag 3 augusti 2011

Hallelujah!

Idag trodde jag knappt mina ögon när Annabelle gnällde till för första gången vid halv sju! Halv sju!!! Hon fick nappen och somnade om till kvart över sju! Kvart över sju!!!
Nu har hon ätit gröt och fått en flaska och jag dricker kaffe. Jag dick dessutom och la mig vid nio igår så jag är ganska utsövd idag faktiskt! :-)

Dagen igår bestod av promenader och åter promenader i det vackra vädret. Jag har för övrigt den fulaste solbrännan ever! Jag är fint brun på armar, bröst och ansikte, men mage, rygg och ben är bleka som fan! Detta för att jag inte direkt har flashat med varken ben eller mage (hur flashar man rygg?) denna sommar. Jag har försökt att sola benen,  men faktum är att jag verkligen aldrig blir brun om benen (förutom om jag har chansen att ostört ligga på en strand vid Medelhavet eller i Thailand i två veckor - DÅ blir jag brun).
Men, men - det är väl ingen som ska se mina ben ändå, så det kvittar. "Var sak har sin tid"..eller hur?

Dagen idag blir nog en repris tror jag. Promenader och åter promenader i det vackra vädret.
Kanske mobilbloggar jag lite och slänger in lite "just nu"-bilder.
Ha det gott!

Inga kommentarer: