torsdag 11 augusti 2011

Härligt!

Efter en härlig promenad med Frida (som det för övrigt alltid är lika kul att träffa, trots att det blir ganska sällan nu) så smet jag in en snabbis på jobbet (gymmet) och körde ett snabbt pass. Annabelle sov fortfarande när vi nästan var hemma från promenaden så jag tog tillfället i akt att gå och träna då. Dessvärre vaknade hon exakt när vi kom in i receptionen, men jag tänkte att va fan, hon får väl vara vaken då, nu är jag ju här. MEN hon tycker inte att det är så himla kul att bara ligga vaken i vagnen, så det blev ett väldigt snabbt (men intensivt) pass. Fem övningar hann jag med, och det var ju fem övningar mer än om jag inte hade gått! :-)

Nu har vi nyss ätit lunch båda två och jag sitter och smuttar på hett kaffe medans Annabelle....eh....bajsar. Hahaha, det var väl VÄLDIGT intressant att veta! Hon är knallröd i ansiktet också, hehe! Oj vad hon tar i!

Nu sitter jag i valet och kvalet och vet inte riktigt vad jag/vi ska göra. Jag måste till ett apotek, thats for sure, och så skulle jag vilja baka lite bröd, och så skulle jag vilja duscha så klart, och så...och så... Bla bla bla.
Apoteket är viktigast, så jag fåt väl ta tag i resten sen. Bara att packa ner Bellis igen då, och så tar vi ut Tindra på en promis när vi kommer hem. Så får det bli.

Vad gör NI idag?

2 kommentarer:

Emma sa...

Slappar och försöker samtidigt plugga efter att ha sprungit drakloppet(!!!!! sjuuukt impad av mig själv!) igår. Jobbigt var de men kul också :) Skal nog koka lite kaffe nu också!. Det är vad jag gör, haha!

Joanna Eva sa...

De är för "söta" då de bajsar =)