måndag 1 augusti 2011

Hur är det möjligt??

Hur kan jag redan ha hamnat i en träningssvacka? Efter 2-3 veckor bara. Jo det ska jag svara på: jag tycker att det är så tråååkigt att gymma!!! Jag kanske inte ska kalla det för svacka ÄN, men det rycker inte i träningsnerverna direkt. Nu har Adam dessutom börjat att jobba igen, vilket innebär att det är i stort sett omöjligt för mig att gå på gruppträning, i alla fall på de pass jag vill gå på, och ska jag träna så måste Annabelle följa med. Inte för att det är något fel med det, men sover hon inte så blir hon lätt uttråkad i vagnen, och då blir jag lätt ofokuserad. Jag skulle kunna gå sent på kvällen när alla bestyr är klara och Adam är hemma, men hur mycket energi har jag då egentligen? Gud alltså, jag hittar ursäkter till allt.
Imorgon ska jag ge det ett försök med annabelle, eller så går vi upp till Sidsjön på en pw. Jag får inte komma av mig nu. Det har ju faktiskt börjat rätt så bra.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: