onsdag 24 augusti 2011

Idag börjar bikinisäsongen (?) !

Idag ska vi på babysim, och därmed tar jag årets första dopp. Helt sjukt egentligen med tanke på hur fin sommaren har varit. Men oh well, jag har haft annat att tänka på än att ligga och steka på playan. Typ Annabelle.
På tal om Annabelle. Detta är nog inte den bästa dagen för babysim egentligen. Hon verkar fortfarande hängig från igår, jag tror hon har ont i benen för hon gnäller till så fort man råkar komma åt, plus att hon känns lite varm också. En Alvedon skulle nog vara på sin plats, men jag märkte igår att hon gjorde "nummer 2" en extra gång på kvällen, och funderar på om det hade med gårdagens Alvedon att göra, och jag vill inte riskera en poop i poolen direkt. Gah vad jobbigt det blev nu.
Just nu sover hon och jag avvaktar lite tror jag, hon kanske är piggare när hon vaknar.

Så, medans hon sover måste jag passa på att raka benen. Herregud vad jag INTE är bikiniredo, fy fan. Blekfet och dan.

Inga kommentarer: