tisdag 16 augusti 2011

Läppglans OCH mascara!

God morgon!
De senaste dagarna har jag kännt mig så himla sunkig, speciellt igår så jag gick omkring i smutsiga myskläder och skitit hår hela dagen. Vissa dagar blir det bara så helt enkelt. Idag är det piffning delux. Ibland måste man det helt enkelt för att känna sig på topp, ytligt jag vet, men sant. I alla fall i min värld.

Idag är Tindra hos mamma, så jag får en liten break. Kl 13 ska jag träffa Anna och Silvia för en lunch på Tant Anci, och efter det träffa Edith en snabbis. Hon skickade ett paket till min adress från Island, eftersom dom var lite osäkra på vart dom skulle få bo någonstans, så vi ska hämta ut det paketet tillsammans.
Självklart hänger Bellan med.

Nu måste jag nog ta och blåsa håret så att jag får göra det ostört innan lillis vaknar. Gud vad jag uppskattar den här tiden på förmiddagen när hon sover. Helt sjukt va nice det är. Oftast sitter jag med en kopp kaffe framför datorn och slösurfar som nu, och det är inte ofta man hinner med det nuförtiden.

Tjing då!

Inga kommentarer: