måndag 8 augusti 2011

Ljuva stämma.

Inatt vaknade annabelle halv fyra och höll låda fram till halv sex. Hon var glad och sprattlig och testade hennes röst på olika sätt. Hon har ett nytt ljud nu som är så himla sött så oavsett tid på dygnet eller hur trött man är så är det svårt att bli less på det ljudet. Hade hon grinat så hade det varit 100 gånger värre, men visst är jag trött idag, riktigt jäkla trött.
Den här veckan kommer jag i stort sett vara ensam hela dagarna med bellis och tindra då Adam jobbar extra mycket eftersom det är NBA-camp. Det känns jobbigt att börja veckan med en pissig sömn, men det är bara att bita ihop och köra på. Jag måste träna också, men hur jag ska hitta tid/energi till det vet jag inte. Det ska bli 4 pass denna vecka. Inga ursäkter.
4 pass på Helex alltså.

Nu ska jag klä på mig och lilla Bull och sedan blir det Sidsjön. Två varv.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: