torsdag 18 augusti 2011

Rekordtidigt.

Gah va less jag blir....Lillis verkar verkligen vara inne i någon slags fas nu. Hon somnar som vanligt på kvällen i bra tid, men sen vaknar hon kanske 2 timmar senare och är jätteledsen. Upp och trösta och så somnar hon om. Sen sover hon oroligt nästan hela natten. Hon rör på sig jättemycket, tappar nappen, gnäller osv. Men hon verkar ju göra dessa saker i sömnen, för hon är ju inte trött och så på dagarna, så jag tror inte att hon förlorar sömn pga detta.
Inatt vaknade hon 01:30 och skulle äta. Så tidigt har hon aldrig vaknat (bara under amningstiden och de första veckorna då man var uppe hela nätterna kändes det som). 01:30?? Hon svepte en flaska och somnade om, tack och lov. Sedan sov hon till 06:30, då låg hon och surrade för sig själv i en halvtimme innan Adam gick och tog upp henne. Och nu då, jo nu har hon nyss somnat. Hennes förmiddagstupplur brukar annars infalla nästan på pricken kl 10, och nu är hon en hel timme före schemat. Herregud, haha! Vart ska den här dagen sluta. Jag är rätt så trött idag, det skulle vara nice att gå och lägga sig faktiskt, men en dusch skulle också sitta fint. Och Real housewives of New Jersey så klart.
Jag gjorde extra starkt kaffe idag, jag får klara mig på det.

Hörs sen!

Inga kommentarer: