måndag 22 augusti 2011

RHONJ abstinens.

Gah. Jag har tittat ikapp hela säsong 3 nu, och sitter på nålar och väntar på att senaste avsnittet ska komma in så att jag kan titta på det. Hm, undra om jag ska börja titta på en ny serie kanske? Det är så skönt att koppla av och koppla bort en stund på förmiddagen när lillan sover. Nu sitter jag och har inget att göra (hur nu det är möjligt). Jag vägrar städa.

Den här veckan kommer att bli en "händelserik" vecka. Imorgon ska vi på bvc och väga, mäta samt ta sprutor (usch och fyyy). Det var längesedan vi var där nu, så det ska bli intressant att höra hur mycket hon väger nu, jag skulle tippa på strax över 8 kg. I början av juli vägde hon 7040 g.
På onsdag ska vi börja på babysim på Himlabadet, och det ser jag jättemycket fram emot! Hoppas hoppas hoppas att Annabelle tycker att det är liiite kul i alla fall, och att hon inte blir rädd eller är en badkruka helt enkelt.
På fredag, då händer det grejer minsann! Först, bebisträff med lunch med några Helex-mammor. Direkt efter det släpper jag av Bellan hos mormor, för då ska jag till frissan för klipp+färg!!! Och sen på kvällen så blir det till att dricka vin och snacka skit med några vänner! Sååå efterlängtat!!

Nu ska jag se till att hålla humöret också, det har varit lite si så där med det under helgen.
Men nu ska jag i alla fall ta en kaffe och göra ingenting.

Inga kommentarer: