torsdag 22 september 2011

Babysång - VG!

Plan b funkade utmärkt! Så glad jag blir när NÅGOT funkar bra! Lunch vid halv tolv, och sedan somnade hon som en stock i vagnen kvart i tolv, och hann sova i 1 1/2 timme innan sången! Perfekt! Och det var jättekul idag, nästan som ett gympapass, haha, man borde kalla det för babygympasång! Både jag och Bellan var rödblommiga när allt var klart!
Varje vecka bjuder någon i gruppen på fika, nästa gång är det min tur. Prestationsångesten kommer krypande... Idag bjöd en av tjejerna på en jättegod blåbärskaka, undra vad jag ska hitta på. Kanske sega hallonrutor. Det är enkelt och jättegott. Ja så blir det nog.

Nu ska jag snart vila lite medan lillis sover, men först ska jag puréa lite kyckling. Mums va? :-)
Kram på er denna regninga torsdag!

Inga kommentarer: