onsdag 14 september 2011

Bättre och bättre!

Hemma från babysimmet nu. Det går faktiskt bättre och bättre för varje gång. Jag menar så klart i omklädningsrummet. Idag duschade Bellis med mig och låg sedan nöjd och belåten på en filt på golvet medan jag klädde på mig. Sedan fick jag smörja in henne med olja och klä på henne, men då började en annan bebis att gråta och det är liksom det som sätter igång henne. Jag vet inte om det är att hon blir rädd när hon hör en annan bebis gråta?
Hur som helst, det blev lite svettigt på slutet (plus att det är jättevarmt där inne också), men i det stora hela så måste jag nog säga att detta var den bästa gången!
Väl ute i foaljén så svepte hon en flaska, och när vi kom hem somnade hon brevid mig i sängen, näsa mot näsa! Sååå mysigt, jag skulle så gärna ligga kvar där med henne men jag var så himla hungrig, plus att jag måste fixa till lite här hemma. Vi har varit ute på två promenader idag, så det har inte blivit mycket gjort!

Kvällens middag blir hemmagjord pizza och lite vin tror jag minsann! Jag och Adam firar 2 1/2 år idag, men det tror jag inte att han har nån aning om, så jag får väl fälla en pik lite senare ;-)

Ha en fin kväll!!

1 kommentar:

Linda sa...

Åh jag minns de där minutrarna man har i omklädningsrummet före och efter de där 30 minutrarna i vattnet. Ensam med en bebis ska man tvätta både sig själv och henne! Tänk va duktiga vi mammor är :) Barn blir ju förresten ibland triggade då andra barn skriker...