söndag 18 september 2011

Dålig dag men bra natt.

Ja igår var faktiskt en jobbig dag med Bellan. Ibland skäms jag lite när jag säger så, men varför sticka under stolen med det? Hon var ju jobbig. Däremot så var hon en ängel i natt, jag vaknade bara en gång vid 04 då hon fick mat, och sen vid 07 då jag tog över henne till min säng. Då somnade hon i en timme till. Det känns väldigt skönt att inte vara astrött.
Just nu är vi ute på dagens andra walk. Jag tröttnade på att bara planlöst gå omkring så vi vände hemåt. Men hon sover fortfarande och jag vill inte väcka henne än, så nu sitter jag på våran innergård och surfar på vårat trådlösa internet. Det är lite kyligt och jag är lite hungrig, men hon ska få sova lite till.



Titta så pigg man kan se ut med nästa en hel natts sömn (och lite smink)!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fräsch mamma - syns inte att du är trött! /joanna

Edith sa...

Herregud you're so pretty!! :*