söndag 25 september 2011

Gammalt och nytt.

Jag hittade min kamera och kikade igenom lite bilder. Jag måste börja använda den mer, jag tar ju ALLA bilder med iPhonen nu. Men hur som helst här kommer lite "gamla" bilder:
Här ligger lilla Belle och sover utanför mormors hus. Tror att det kan vara i slutet av April eller början av Maj.

Pytteliten.

Torr och fnasig i ansiktet, och ammades fortfarande.

**********

Detta var i somras, klänningen är storlek 68 och det var en jättevarm dag ute.


Nappen var svår att nå...

**********

Detta var för ett par veckor sedan....

...dom börjar bli kompisar nu!

**********


Dessa tre bilder är från imorse.

Jag brukar inte gilla figurer på kläder (Hello Kitty är ett undantag), men tyckte att dessa med Lille Skutt på var så söta! Kanske för att han påminner om Tindra?

Sekunden efter denna bild togs så föll hon rätt bakåt och slog huvudet i golvet.
Ajajajaj!

**********

Nu har det blivit dags för lunch här hos Jonsson/Alexander!

1 kommentar:

Puma sa...

Underbara bilder på en otroligt söt tjej!!