torsdag 22 september 2011

Jobbiga kvällar - bra nätter.

Så verkar det vara - JUST NU. Det dät verkar ju svänga hela tiden, så det är ingen idé att vänja sig. Lillgumman blir väl så trött av allt skrik att hon sover som en stock på nätterna helt enkelt.

Adam åkte nyss, och jag bävar inför kommande kvällar... Min rygg tar verkligen styrk av att gå och bära på henne när hon skriker (eller hon skriker oftast inte när jag bär henne, men det är just därför jag måste göra det). Ikväll ska jag testa en ny grej. Ofta på kvällen så ger jag/vi henne flaskan när VI tycker att hon ska äta och när hon "borde" vara hungrig, och det är oftast då kampen börjar. Hon verkar vara hungrig, gapar stort men när hon får flaskan i munnen gallskriker hon nästan. Ikväll ska jag vänta ut henne tills hon visar tydliga tecken på att hon vill äta, för när hon är hungrig så äter hon ju.
Men min rygg alltså.....vet inte vad jag ska göra åt den i detta läge. Ingenting antar jag.

Hur som helst. Idag är det babysång och jag ska försöka tajma det bra med sovning och matning så att det kanske blir liiiite roligare för Annabelle den här gången.

Inga kommentarer: