tisdag 20 september 2011

Sol! Nice!

Allt tjat om PISSVÄDER är nu över för denna gång. Idag skiner solen och det ska vi fira med en långpromenad nu på förmiddagen och en fika med E&O efter lunch!
Bra dag, or what?

Igår var jag på Helex och körde min nya (förhoppningsvis) måndagsrutin - aerobic dance och power core. Så jäkla skönt var det! Andra veckan i rad, och jag HOPPAS att jag kommer att kunna fortsätta! Det är så skönt att gå iväg och bara vara Jessica i 1 1/2 timme, och svettas ut lite aggretioner, haha!

NU ska jag ta en kopp te och en liten macka. Inget kaffe nu på morgonkvisten (katastrof), jag känner nämligen att jag har lite ont i halsen, och då är det godare med te!
Kram på er!

1 kommentar:

Chris Andersson Karinsdotter sa...

Jag har tappat bort mitt gymkort. Därför jag inte tränar ;)

Gud jag önskar jag tog mig iväg. Trött på att vara sladdrig i kroppen.