onsdag 26 oktober 2011

Bra!!!

Åh så skönt! Efter att ha gett AB en extra stor flaska välling igår så vaknade hon bara till en gång vid 00:30 och fick en liten slurp, och sedan sov hon till ganska prick 07! Fantastiskt! Jag däremot har inte sovit toppenbra, vaknade vid 01:15 då Adam kom hem, och vid 06:30 då mamma släppte in Tindra. Jag ska dock inte klaga, jag känner mig ganska pigg faktiskt!

Idag är det onsdag vilket betyder lång förmiddagspromenad, lunch och sedan babysim. Mellan lunch och sim ska vi åka upp till pappa och hjälpa honom med att bära ner hans vinterdäck från hans vind, till bilen. Kul. Gissa vem som får göra allt bärande? Inte jag i alla fall, och inte Bellan. Adis så klart, hihi!

Nu ska jag torka upp efter Bellans smörgåsrån-massaker och sedan hälla upp en kopp rykande kaffe!
Mmmm.....

Just ja! Idag ska jag köra en fika-fri dag! Det gäller att börja i små steg, hahaha! Imorgon blir det fika på babysången - och NEJ jag tänker inte stå över fikat där, det är ju halva grejen med babysången :-)

Inga kommentarer: