söndag 23 oktober 2011

God morgon sol (och snor)!

Jag är förkyld, det suger. Jag är inte superförkyld tack och lov, men ändå tillräckligt för att känna att jag inte orkade gå ut på förmiddagspromenaden idag...
Jag lyckades få Bellan att somna i sin säng alldeles nyss, det var inte så svårt. Hon brukar ju alltid sova den här tiden och så har hon hållt igång sedan 7 i morse, så hon var nog lite trött.

Adam kom hem från Stockholm sent igår, typ vid midnatt tror jag. Nu är han på jobbet igen (han har inte haft en enda ledig dag denna vecka, i onsdag typ, men då satt dom på tåget hela dagen så det räknas inte), men i eftermiddag ska vi ha familjemys! Typ ta en promenad och så ska vi titta på vinterskor till oss båda. I år kommer jag att välja värme och funktion framför utseende på mina vinterskor, eftersom jag tror att det blir en del utomhuslek. Även fast Annabelle kommer att vara ganska liten i vinter så kan man ju ändå vara ute och leka, eller typ åka pulka! I alla fall dra henne i en pulka, vi satsar på pulkbacken nästa vinter!

Nu ska jag försöka sätta lite färg på mina bleka kinder och försöka dölja de permanenta mörka ringarna under ögonen. Ogilla denna look!!

Inga kommentarer: