tisdag 25 oktober 2011

Helt ok ändå!

Vet inte riktigt vad som fattades lilla Bellibus idag, kanske var det tänderna, eller så var hon bara på dåligt humör helt enkelt - det får man ju vara ibland.
Hon har sovit ganska lite idag, och just nu gör hon av med de sista krafterna genom att springa omkring i läragåstolen som en liten mini-tornado och piper/skriker i sin allra gällaste stämma, haha! Jag tror att hon kommer att somna ovaggat... :-) Hon är såååå himla söt när hon gör något som hon inte får göra (som hon så klart inte har någon aning om), till exempel om hon börjar slå på en golvlampa som vi har i vardagsrummet. Jag ropar "nej! app-app-app!!" och då vänder hon sig emot mig och ler och ser ut som världens busunge!

Jag letade lite fina tavlor till flickrummet idag på http://www.allposters.se/ . Jag hittade en hel del fint faktiskt! Men jag kan inte riktigt bestämma hur jag vill ha det, för jag vill att det ska se någorlunda enhetligt ut, och inte blanda allt för mycket. Jag älskar ju Hello Kitty och hittade några fina därifrån typ dessa:



Men, det känns inte så ok med flera Hello Kitty-tavlor, motivet är ju likadant i stort sett på alla....
Då funkar kanske dessa bättre:




Eller hur va? Hon kan få ha Hello Kitty på kläder i stället! :-)
Vad tycker ni? Var djurbilderna fina?


Inga kommentarer: