fredag 14 oktober 2011

Kyligt!

Idag är det kallt vill jag lova! Jag sitter på "min" bänk på fårskinnsfällen och tar en paus i promenaden.
Natten var så där. Bellan vaknade redan halv tolv och var hysterisk. Hysterisk. Jag börjar misstänka att detta handlar om nattskräck faktiskt. Måste forska lite mer innan jag kommer med en diagnos :-) sen åt hon vid 05 och fick sova vidare med oss till kl 08. Nice.

Det blir ingen egentid idag, jag skjuter på det tills ekonomin är lite bättre, men mamma kommer över i eftermiddag och leker lite med sitt barnbarn så jag i alla fall kan duscha och fixa mig lite fin i lugn och ro. Det hade jag i och för sig kunnat göra ändå för Adam kommer också att vara hemma, men jag tror mormor längtar lite efter sin bellibus!

Nu ska vi promenera vidare och håll gärna tummarna att denna fredag går lika smidigt som den förra - det är match ikväll i sporthallen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Chris Andersson Karinsdotter sa...

Åh vännen, inte harhon nattskräck inte! N är likadan ibland. Det händer mkt nu, dom drömmer osv. Allt är i sin ordning :) trevlig helg!