torsdag 20 oktober 2011

Oh my...

Idag börjar jag dagen med kaffe, en Berocca Boost och en rosenrot.
Det ska bli kul att se hur det verkar.

Jag låg vaken från 04:30-06:00 ungefär. Har ingen aning om varför. Alla andra sov.
Jag låg och hade ont i halsen och kunde verkligen inte hitta någon ro i kroppen. Till slut somnade jag ju, men när det var dags att kliva upp en timme senare så kände jag mig som en gammal trasa...

Roligare än så blir det inte idag, inte just nu i alla fall. Det blir ju alltid bättre under dagen, men just nu känns det tungt. För att lätta upp stämningen lite så kan jag berätta en lite rolig sak. Jag, min mamma och min mormor har en förmåga att kunna rapa så att väggarna skakar. Haha, I know, charmigt va? När jag är hemma så rapar jag alltid högt och ljudligt, och Adam säger alltid "lägg aaaav".
Alldeles nyss la jag en ordentlig rap, och Annabelle blev så rädd att hon såg ut som att hon ville hoppa ur sin stol.
Hahahahahaha!
Det var kul info va? Eller kanske inte, men jag kände att jag ville bjuda på den! :-)

God morgon!

3 kommentarer:

Knuti sa...

Hahahaha, underbart :)

Sara sa...

Haha, stackars liten! ;)

Gud,jag vet hur det är att vakna sådana morgonar. Antingen för att Gry sovit dåligt eller för att jag själv inte fått ro...ingen härlig känsla alltså. Hoppas din dag blir bra ändå! Kram

Edith sa...

Hahahaha I liked that story!! ;-)