fredag 7 oktober 2011

PERFEKT!

Idag har varit en så HIMLA bra dag! Jag är så HIMLA glad och stolt!
Som ni vet vid det här laget så gillar jag ju att ha stenkoll på läget, och planerar in i detalj hur JAG önskar att dagarna ska gå, speciellt om det är något vi ska iväg på. Jag vill ju att förutsättningarna ska vara dom bästa, och som bäst är det när Bellan är mätt och inte trött. Långt ifrån varje gång blir det som jag har planerat, men idag gick allt som på räls! Åh vilken dag! Haha, jag är helt lyrisk!!

Dagens händelse var ju liksom basket i Sporhallen kl 19. Det är precis sovtid för Annabelle så jag tänkte att hon säker skulle vara trött och inte alls intresserad av det jag planerade att dra med henne på.
Men - hon sov när det var dags att sova, hon åt när det var dags att äta, hon satt helt nöjd i mitt knä hela matchen, hon var glad när vi kom hem, och somnade till slut vid 21:30 mätt och belåten. Det kunde inte ha gått bättre! :-) :-) Såå bra gick det!
Både jag och Edith hade varit så oroliga över hur det skulle gå, och hade liksom ställt in oss på att det kanske inte skulle bli så roligt, men både Annabelle och Oliver var jätteduktiga!!! Om man nu ska kalla det att vara duktig, men ni fattar var jag menar hoppas jag!

Och för att göra dagen ännu lite bättre så är målarna klar i våran lägenhet nu, så imorgon ska vi "flytta in" i vårat nya fina sovrum, och eventuellt så ställer vi in Annabelles säng i hennes rum.....vi får se.

NU ska jag lägga mig, tack för idag, perfekta dag!

Inga kommentarer: