måndag 31 oktober 2011

Rekord!

Igår var det besöksrekord på bloggen! Det gillas alltså när jag skriver om "skitdagar"? Haha!

Den här dagen går fortsatt bra! Jag hade förberett mig på en skriklunch som igår och i lördags, men hör och häpna, inget skrik, munnen på henne gapade bara efter mat! Tänk om det var maten det var fel på? I helgen fick hon nämligen bara burkmat, och idag hemlagat... Inte omöjligt. Mammas är godast helt enkelt.

Nu kör Bellan ett pass i lära-gå-stolen, hon yr runt som en virvelvind! Vid halv två, två tänkte jag gå ut igen, tror jag. Det är så fint väder idag, så vi kanske går till lekparken och gungar lite! :-)

En dålig sak måste jag ju skriva (annars känns det ju dumt), och det är att mitt sim-kort INTE har kommit idag. Tycker att det borde ha gjort det eftersom det var i torsdags jag beställde ett nytt.
Men oh well. Jag får fortsätta vara oanträffbar för omvärlden. Adam, mamma, syrran och Edith har mitt tillfälliga nummer. Det känns tryggt. :-)

NU - leka jagis med Tindra och AB!

Inga kommentarer: