lördag 22 oktober 2011

Sovmorgon!

God morgon!
Tänk va sjukt det är att jag numera kallar kl 8 på en lördag för sovmorgon. Prick kl 8 slog Annabelle upp sina blå och ville börja dagen. Inte mig emot, för jag hade så klart legat vaken och varit "beredd" på att hon skulle vakna i si så där 45 minuter....Är det inte typiskt? Men det var ändå mysigt att ligga och dra sig lite!
Nu har Bellan och jag ätit frukost och Adam har åkt till Stockholm över dagen. Vi har alltså en tjejdag idag, och jag har ingen aning om vad vi ska hitta på.
Jag ska försöka att inte göra av med några pengar, men det lär ju gå så där... Jag skulle vilja baka lite (hur många gånger har jag skrivit det nu de senaste veckorna??), men det blir nog inte av idag heller. Bakning för mig är en sak som jag gärna vill göra ostört, det blir lätt att man kommer av sig eller glömmer något om man blir avbruten. Äh, insåg att allt socker är slut, och då måste jag ju handla och det orkar jag inte :-) Så då var det problemet löst!

Men - som vi gör alla andra dagar så ska vi så klart gå ut på en promis om ungefär en timme, kring 10, och innan det ska jag fixa - eller förbereda - Bellans lunch!
Better get to it!!

Inga kommentarer: