onsdag 16 november 2011

12 timmar.

Min lilla älskling sov 12 timmar i natt! Från 19:30-07:45. Så underbart!
Nu har vi nyss haft mysstund i soffan under en filt och hon har druckit 270 ml välling. I vanliga fall äter hon dubbla portioner gröt, men jag hade totalt glömt bort att köpa gröt, så välling fick duga, och det funkar ju minst lika bra!

Dagen ser ut så här ungefär: promenad kring 10:30 fram till 12´, sedan lunch, sedan mellis, sedan babysim följt av en till promenad till stan där jag ska titta efter en fin lite outfit till henne eftersom jag har ett litet projekt på gång nästa vecka och då skulle det vara bra om hon hade en fin liten klänning! Sedan blir den hem och laga middag, äta och sedan s*l*a*p*p*a!
Lite tvätt ska jag hinna med också!

Men NU, nu är det dags för dagens första sång och dans med BABBLARNA!!

Inga kommentarer: