onsdag 9 november 2011

Bra dagar!

Det är STOR skillnad på mig när jag får sova om nätterna. Jag är mycket piggare (så klart) och mycket mer positiv och glad. Inte lika "less" och lättirriterad.
Självklart är jag fullt medveten om att detta också bara kan vara en av hennes 100000 faser, haha, men just nu njuter jag av denna fas och hoppas att den håller i sig i ett par dagar till i alla fall.

Babysimmet idag gick bra, inget gnäll och bara glada miner! Sånt är så skönt, för då kan jag slappna av på ett annat sätt också. Direkt efter badet fick AB en flaska välling, och sedan promenerade vi in till stan med E&O och AB sov en timme. Nu är vi hemma och äter ett lite sent mellis, och jag ska strax börja med middagen som idag kommer att bestå av kycklingklubbor, ris och beasås. Lite halvdålig fantasi så det får gå. Som ni märker så har ju vårat matschema gått åt skogen, men det var kul så länge det varade, i ca 3-4 veckor i alla fall, så det var ju bra. Kanske sätter vi oss ner och planerar ett nytt till nästa vecka!

Ha det gott, nu måste jag fixa lite!

Inga kommentarer: