torsdag 24 november 2011

Det bubblar...

Magen blev visst lite bubblig av semlan, men det var det värt! Sååå gott!!

Nu har vi varit på sången, och AB ligger och sover. Hoppas hon sover länge, typ till 17:30, tvivlar dock på det, men aja. Spela roll då!
Ikväll ska vi på basket och Bellan ska ha nya Po.P-kläder på sig. Shit vad jag har snöat in mig på Po.P nu då. Det var ju inte meningen..... Men jag handlar bara där om jag har presentkort (vilket jag har nu) eller om det är rea. Annars är det HM för hela slanten, blandat med lite Lindex och KappAhl.

Imorgon ska jag försöka få till lite egentid, Adam är ledig och kan vara med lillhjärtat. Jag vill åka till Birsta själv och då och shoppa lite till MIG, det var så länge sedan nu. Det kanske kan bli en och annan julklapp också, vem vet?
Och på lördag ska jag - håll i er nu - JOBBA! Yes, haha! Jag känner mig lite nervös faktiskt, men det ska bli riktigt kul att komma iväg hemifrån en dag, även om det kanske låter lite "illa".
Jag kommer nog att "live-blogga" under dagen, haha! :-)

Nu ska jag kolla hur det ser ut i kylen, måste fixa någon form av mellis till mig själv :-)


Inga kommentarer: