tisdag 29 november 2011

Ett slut är en början på något nytt.

God förmiddag!
Efter en liten skrikfest så har nu Annabelle somnat. Idag ska jag INTE väcka henne utan låta henne sova tills hon vaknar. Man vet ju aldrig hur eftermiddagen blir. Hon kanske vägrar att sova idag igen...

Till rubriken nu.
Den här veckan flyttar min mamma från sitt fina hus i Sidsjö till en liten lägenhet i Granlo. Hon och hennes sambo separerar. Det har varit långt och utdraget tycker jag, men alla som har genomgått en separation vet att det inte är något som händer från en dag till en annan. Jag tycker så klart att det är jättetråkigt, men hoppas att dom båda blir lyckliga till slut på olika håll.

Nu ska jag ta och plocka undan lite här, idag får jag och Annabelle besök av Edith och Oliver! Vi ska fika och leka! En playdate med andra ord! Kul kul!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: