måndag 14 november 2011

Finn Crisp!

God morgon!
Jag är inne i en Finn crisp-period. Det är såå gott!!! Just nu äter jag det med bregott, kalkon, avokado och lite salt. Jag skulle kunna äta 10 stycken! Men, jag håller mig till två.Till det dricker jag kaffe med grädde. En liten lchf-frukost med andra ord. Bara ägg och bacon som saknas ;-)

Annabelle sov hela natten igen, riktigt skönt var det, men jag sover ganska oroligt ändå. Inatt vaknade jag och la en kudde brevid Adam så att han inte skulle kunna ramla ur sängen, hahaha! Varje gång jag vaknar så tror jag att Annabelle sover med oss, och så tror jag att Tindra är Annabelle och då får jag panik och tror att AB ligger nere vid mina fötter (som Tindra alltid gör) och håller på att ramla ner!

Idag ska jag på ett möte på mitt jobb kl 13:30. Det kommer att bli intressant....eller...?
Sedan idag ska det komma en man och lufta våra element, det är nämligen svinkallt hemma hos oss, badrummet är en igloo känns det som! Det är verkligen inge kul att gå in dit med AB och ge henne ett bad, fast hon verkar inte klaga i och för sig :-)

Idag eller imorgon kommer min telefon också, men det dumma är att man måste vara hemma och ta emot telefonen, och skriva under leveransen. Och dom kommer mellan 9-17. LÄTT att veta när dom kommer ??
Vi lär ju vara ute, men tydligen brukar dom lämna en lapp på dörren om när dom kommer att testa nästa gång.
Nu måste jag ringa och beställa ett microsimkort till telefonen också, vilken tur att jag kom ihåg det!!

Ha en trevlig måndag, jag uppdaterar under dagen eller ikväll!

Inga kommentarer: