tisdag 22 november 2011

Photoshoot.

Hej hej!
Idag har jag varit med Annabelle hos en fotograf! Det är lite "hemligt", Adam vet nämligen inget. Och eftersom han inte läser bloggen så kan jag berätta om det här! :-)
Jag tror att bilderna kommer att bli sååååååå bra, hon var så glad och skrattade jättemycket, och så hade hon så fina kläder på sig också!
Det ska bli så kul att se resultatet imorgon, då jag kommer att få en cd med 20 bilder!

Nu har pappa Adis precis lämnat oss för dagen, ikväll har dom match i Östersund, och mamma kommer snart och hämtar Tindra. De senaste kvällarnas konstiga sovrutiner har gjort mig seg, och AB sov redan mellan 13:30-14:30 idag vilket innebär att hon har sovit färdigt för dagen, och detta kommer att bli en låååååång eftermiddag och kväll. Men förhoppningsvis blir hon trött tidigt, typ vid 19 och sover vid 19:30.
Man kan alltid hoppas.

Nu är det dags för Bellis-mellis och ett blöjbyte känner jag visst... ;-)

Inga kommentarer: