fredag 18 november 2011

PMS-monster minus PMS.

Ja alltså, jag har inte pms. Men jag har idag betett mig som att jag har haft det.
Fan alltså, jag måste göra något åt mitt humör, och framför allt - mitt j*kla kontrollbehov.

:-(

Ikväll har jag varit på basket med Edith och Oliver. Annabelle var hemma med mormor och Tindra, och det gick sååå bra så! Hon sov när jag kom hem, och det var rätt skönt att bara sätta sig i soffan och inte behöva göra nåt.

Nu sitter jag och inväntar Adam som kommer med middag snart. Matchfredag innebär nästan alltid pizza eller nåt i den stilen, och också väldigt sen middag.

Imorgon händer det något skoj faktiskt (haha, ja faktiskt!)! Min syster Madde och min systerdotter Alice som är 6 år kommer hit och ska vara hos oss till på måndag! Woohooo! AB får mysa med sin kusiiiin!!!!
Så imorgon kväll ska vi ha lite familjemiddag med pappa också, vi ska äta något så speciellt som tacos! Haha! I love tacos!!!

Nä hörni, nu ska jag försöka lägga denna icke-pms-dag bakom mig, och förhoppningsvis är jag på bättre humör imorgon!
Kram till ER!

Inga kommentarer: