tisdag 22 november 2011

www.uttråkad.se

Gaaaah så segt. MEN jag ska väl inte klaga, och det gör jag ju inte heller, jag konstaterar bara :-)

Lilla hjärtat måste ha varit jäääättetrött, för hon somnade i min famn i soffan kl 18:50 och sov hela vägen ner till sängen. Normalt så brukar hon alltid vakna och blir lite ledsen om man får bära henne och lägga ner henne i sängen, men inte ikväll. Däremot vaknade hon till i en minut efter 45 minuter, och var jätteledsen, men så släppte hon några fisar och somnade om :-)

Hon har olika gråt/grin. Vissa är klagogrin, vissa är hungergrin, vissa är arga och vissa är för att något gör ont. och så har hon ett grin som är så hjärtskärande...det låter som att hon är rädd, som att hon är vettskrämd och inte vet vart hon ska ta vägen.
Mitt hjärta blöder när hon grinar det grinet. Fast det är ofta väldigt korta stunder hon grinar just detta grin, tack och lov, och endast när hon har sovit, aldrig annars. Men det spelar ingen roll, det är lika hemskt ändå.
Jag får typ panik när hon grinar så, vill bara trösta, pussa, krama och säga "såja, såja, såja", men det är som att inget hjälper, som att hon är rädd för MIG.

GUD vad jag är nyfiken på bilderna från idag! Jag längtar så efter imorgon då jag får se dom!! :-)

Nä, nu ska jag ta och "borsta tanden" som min pappa alltid sa när jag var liten, och sedan ska jag läsa en stund ur en jättedålig bok, dock funkar den bra som sömnmedel :-)
God natt!

Inga kommentarer: