tisdag 27 december 2011

Lätt som en plätt!

Oj va lätt det var att natta Annabelle idag! Hon verkade trött redan när vi kom till matchen, men piggnade på sig och var på bra humör hela matchen, och när det var dags att gå hem så var hon trött igen. Hon somnade i min famn, direkt efter en flaska välling och nu ligger hon i sin säng och sover.
Dragons vann ikväll, så det var ju också bra, haha, dock har jag ingen aning om vilken typ av match det var, Annabelle tar all min uppmärksamhet.

Som jag skrev tidigare idag så tänkte jag shoppa lite på hm.com. Sagt och gjort, 11 plagg klickade jag hem, och notan slutade på strax över 600:-. Helt sjukt billigt tycker jag faktiskt! Givetvis var allt till Annabelle. Det är ju sååå mycket roligare att handla till henne än till mig själv, även om jag verkligen skulle behöva uppdatera garderoben lite.

Jag har börjat förbereda mig lite inför nystarten av lchf som sker på söndag. Jag kollar bloggar och faktasidor för att få tips och inspiration till recept. Egentligen "kan" jag ju det där redan, men jag gillar att hålla mig uppdaterad. Jag vet vad jag har saknat tidigare gånger, och det är bland annat bröd, så denna gång ska jag anstränga mig mer och baka lchf-bröd och göra "oopsies", för det är faktiskt gott! Det som jag har absolut svårast att hitta ersättare till är ju chips och riktigt gott fikabröd. Något jag ska testa är lchf-chokladbollar, det kan ju inte vara så tokigt?

Nu ska jag i alla fall fortsätta svullveckan och äta ett mini-mål från Big Boy, och efter det blir det nog lite choklad också... :-)

Inga kommentarer: