fredag 30 december 2011

Mmmmmmmmm

Imorse vaknade ab kring 04. Jag hämtade in henne till oss och där somnade hon om, men i sömnen låg hon och mmm:ade, som att hon låg och jämrade sig över något, och så kunde hon inte ligga still. I över en timme höll hon på. As-jobbigt!! Till slut var hon ju liksom vaken och då gick jag upp och satte mig i soffan med henne och då somnade hon på riktigt efter 10 minuter. Sedan sov hon i hennes säng till 09:10, så det blev en ganska ok morgon ändå.

Nu har vi ätit frukost och ska snart gå ut med tindra. Tindra alltså... Hon löper och beter sig därefter. Nu på morgonen har hon följt varje steg jag tagit, gnytt och bara sett allmänt nedstämd ut. Och så har hon varit varje gång hon löper så det är inget nytt. Och så fort vi kommer ut så ska hon nosa på varje centimeter hon kommer åt och så vill hon inte gå hem, trots att hon har gjort både 1&2 flera gånger. Hon vill bara nosa...

Nu ska jag byta blöja på den här lilla sötisen och sedan går vi ut!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: