onsdag 28 december 2011

Ms Fancypants.

Fan då att jag gillar Po.p så mycket. Nu har jag varit där IGEN! Men är det rea så är det. Den här gången blev det ett prickigt set som hon kan ha nu, och så en randig klänning och en jacka i sweatshirt som hon kan ha till våren/sommaren. Kan visa bilder sen. Till mig själv blev det som vanligt inga kläder men däremot en påse smaksatt kaffe och fyra fina ljuslyktor.
Just nu sitter jag med en sovande Annabelle i bilen utanför toys 'r us och väntar på Adam som är inne och ska köpa en lära-gå-vagn. Jag har lämnat ett önskemål om en rosa Hello Kitty. Hoppas han hittar den... :-)

Vi har alltså varit i Birsta nu på förmiddagen, och beroende på om ab fortsätter att sova efter att jag lyft ut henne ur bilen så kanske jag promenerar in till stan också och tittar på lite saker till MIG där. Hoppas hon sover, annars blir det en lååång dag...




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: