måndag 30 januari 2012

Åh! Annabelle vill ha!

Idag såg jag en sååååå söööööt jacka på HM till Annabelle och när jag visade den för henne så glittrade hennes ögon och man kunde riktigt se att det var kärlek vid första ögonkastet. Eller??
Jo hos mig i alla fall.
Det var en rosa baseball jacka med vita "skinn"ärmar. Alltså den var sååå cool att jag nästan dog!!! Den perfekta vårjackan till en cool liten tjej!
Tyvärr har jag ingen bild på den, men ni fattar va?
Perfekt 1-årspresent om ni frågar mig (och Annabelle) (249:- eller 299:- och så storlek 86 då i såna fall, haha)!

Bra dag idag igen, friskt härligt väder, bra tidsfördriv i Birsta och glad och rolig Annabelle. Jag känner mig också ganska glad och rolig, haha!

Jag ska nog gå ut en sväng igen om en timme eller så när det är dags för siesta, det är kul att gå ut när man själv vill, måste man är det inte alltid lika kul...

Inga kommentarer: