måndag 16 januari 2012

Besatt?

Idag har varit en helt crazy dag. Jag svär på att det enda jag har tänkt på hela dagen är "förbjuden" mat.
Va fan är det som händer?? Så här har det inte varit förut. Men, jag har inte trillat dit i alla fall, så klapp på axeln till mig.

Men ändå, så här vill jag inte ha det.

Tänk vad mycket energi det går åt att grubbla på det här. Energi som jag skulle kunna lägga på något annat i stället. Eller hur?
Jessica. Acceptera läget. Vem fan bryr sig om du väger 58 kg (förutom du själv)? Ät för själen ibland, må bra, var lycklig. Det finns värre saker i livet än att hetsa över midjemåttet.

Och med det sagt så lägger jag mig ner och kollar på min andra besatthet - Pretty little liars.

2 kommentarer:

Edith sa...

Amen! And you look amazing by the way :*

Jessica sa...

Tack Edith! <3