tisdag 17 januari 2012

Fika och playdate!

Idag var jag och dotra mi hemma hos Edith och Oliver och lekte och filade. Ja, jag fikade. Kaffe och kakor. Tre stycken. Wow.
Det har aldrig varit så gott, haha! Och jag åt med gott samvete för Edith gör alltid sånt bra fikabröd, nyttigt och bra!!

Igår sa Adam att han riktigt kunde se på mig hur frustrerad jag var. Idag känns det bättre, för när jag har bestämt att det är ok att äta lite då och då av det "förbjudna" så lockar det inte lika mycket. Är det inte typiskt?
Givetvis vet jag att det inte går att vräka i mig massa fett om jag ska unna mig godsaker ibland, så jag har tänkt om lite.
Nog om detta nu. Börjar bli lite långtråkigt.

Nu är det snart dags för läggdags, sedan ska jag ha ett seriemaraton! Adam är i Uppsala så jag slipper känna mig osocial när jag sitter som fastklistrad vid datorn! :-)

Kram till er!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: