lördag 28 januari 2012

Memme.

Vilken bra dag detta har varit! Oj, ibland får vi verkligen till det! :-)
Familjedag, hela dagen i stort sett! Lunch på O'learys, en sväng i lite butiker, promenader, storhandling på Ica Maxi (ja sånt är faktiskt kul ibland) och så middag från Cherry woken. Supernice.

Nu håller Adam på att natta Annabelle, hoppas det går bra och att jag slipper gå in och ta över. Vi har märkt att hon är ganska mammig av sig, oftast är det jag som nattar henne. Annabelles nya ord är för övrigt memme. Jag var ute med Tindra nyss och när jag kom in berättade Adam att hjärtat hade varit gnällig och ropat mammamammamamma, och när jag kom och hon fick sitta i min famn så sa hon memmememmememme (?). Hon har sagt det flera gånger förut, ofta när hon är lite hungrig, så det kanske betyder välling? :-)

Jag hoppas på att vi kan se en film ikväll när hon har somnat, det skulle vara mysigt att kura upp sig tillsammans i soffan, kanske somna på Adams axel... Mmmm.....

Imorgon är vi själva en del jag och Annabelle, Adam ska till hallen för en "frivillig träning" vid 10 och sedan cochar han div 1 laget på eftermiddagen. Jag och Ab ska åka till morfar om vi kommer ut med bilen från parkeringsplatsen, ikväll vi vi ta hjälp av 2 förbipasserande killar som fick knuffa ut bilen, eftersom däcken bara stod och snurrade. Hatar sånt!!

Nu är det helt tyst från Annabelles sovrum, vilket glädjer mig! Hon måste kunna somna med Adam också, inte bara med mig.

Nu ska jag tända lite ljus och göra det mysigt här, lördagskvällen kan börja (kl 21:30....)!

Inga kommentarer: