tisdag 10 januari 2012

Mums!

Det är mycket mums just nu. Det är därför jag ÄLSKAR lchf! Åt nyss en lite "konstig" middag bestående av ett kokt ägg, räkor och tonfiskröra och en finncrisp med bregott och brieost. Såååå gott!!! Till lunch blev det räksallad på bim (deras öppettider var 10-15 så det blev lunch i ställer för middag) och den var lika god som jag minns den!!! Muuuums!!! Pappa är hemma från sjukhuset nu och det är både bra och dåligt, orkar inte gå in på det nu. Annabelle har varit lite skrikig i eftermiddag och mitt tålamod tryter lite, så då känns det extra kul att veta att jag imorgon kväll ska åka och simma och basta (relaxa) med Jessica på Njurundabadet!!! Vilken toppenidé!! Träning och avslappning och garanterat tjejsnack! Jag ska även åka till pappa imorgon. Nu ska jag och ab varva ner lite i soffan innan det är dags för välling om ca 30 minuter. När hon sover ska jag locka håret och kolla serier på datorn! Helt ok kväll för min del! :-)








- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Edith sa...

You are so pretty my dear friend :*