fredag 6 januari 2012

Näe, jag kan inte...

aea411111111111111111112432§§...klippa mig. Jag vill ha långt hår. Vad jag önskar är att jag hade tiden och tillfällena att göra mig FIN i håret varje dag, men det har jag ju inte riktigt, men jag har i alla fall möjligheten att kunna ha riktigt "fab" hår om jag VILL. Haha, jag vet. Jag är knäpp. Men håret är något jag vill ska vara fint, och vara nöjd med. Och visst skulle det vara fint med en kortare frisyr, absoult, men långt hår är mer jag.
Så imorgon satsar jag på en rejäl genomgång av topparna och så gör jag nåt kul med färgen i stället. Jag tänker att jag gör samma sak som tidigare, alltså en mörk grundfärg och så kalla, blekta slingor i underhåret, som jag har haft förut. I like it!

Det var en bra natt här hemma. Lillis sov hela natten utan grin och vaknade kring 8, som hon har gjort 3-4 dagar i rad nu.
Just nu kryper hon omkring med en av hennes favvoleksaker, en köksslev i plast. Tänk så mycket pengar man lägger ut på leksaker (typ alla julklappar hon fick), och så är det roligaste ändå en slev från Ikea...

Nu ska jag ta och fundera på hur jag ska lägga upp dagen. Jag skulle vilja damma av pulkan som bara fått vara ute en gång i vinter, så första promenaden med Tindra blir nog en pulkpromenad! Men det är ganska kallt, -8. Men en liten promis blir det nog!

Nu, tandborstning! :-)

3 kommentarer:

Edith sa...

Ooooh I was hoping you'd do the jen haircut ;-) But whatever makes you happy, you're going to look beautiful either way :*

Edith sa...

And I couldn't agree more on the toys!! If O gets a spoon or a water bottle he won't even look at the toys he's got!!

Jessica sa...

Hahahaha jag ser att Bellan var framme med sina små fingrar längst upp i inlägget... Lill Busan!