söndag 15 januari 2012

Pannkaka!

Hej hopp!
Började dagen med en pannkaka som blev så god!! Jag blandade ner lite kokos i smeten och pudrade över lite kanel innan servering! Bären var slut, men en klick grädde blev det så klart till!
Kokosen gjorde att den blev lite tjockare och kanelen gav en fin smak, så jag gör nog så här i fortsättningen! :-)
Nu ska jag läsa lite i min nya bok medans jag håller koll på Annabelle som försöker kliva in i tv'n, haha!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Knuti sa...

Åh den där boken har jag med :) finns en hel del gott men framför står de intressanta saker i början!!

Jessica sa...

Ja det var nästan därför jag köpte den faktiskt! De flesta recept jag gör hittar jag ändå på nätet. Det är skönt att sitta med en bok ibland i stället för att "googla" allting hela tiden!