lördag 28 januari 2012

Papapapapa.

Bellan kryper runt och säger papapapapa väldigt ofta nu. Inte just nu, för nu sover hon.
Adam kom hem imorse kring 05 efter en låååång bussresa med en tung förlust i bagaget. Jag smsade honom och sa att han kunde sova i gästrummet om han ville så skulle jag ta Annabelle på morgonen, och sagt och gjort.
Kring halv tio gick vi dock in till honom, längtan var för stor! :-)

Nu är han på jobbet igen (stackarn) men bara fram till 12. När han kommer hem hoppas jag på en lunch på stan kanske, det vore trevligt! Sedan ska jag försöka få en timme för mig själv på stan också, måste leta efter en klänning till Idrottsgalan.

Just ja! Adam kom hem med lite överraskningar till oss!! Han hade shoppat 6 grejer till Annabelle och 4 grejer till mig på HM i Norrköping! Såå himla gulligt av honom!!!! Åh det kändes som julafton, haha! Dock ska jag byta lite av grejerna till andra storlekar/färger. Annabelle har så mycket kläder i storlek 80 nu, så jag ska byta det mesta av hennes till 86, det blir nog bättre så, annars hinner hon liksom inte använda plaggen.

Jag känner att det är dags för lite kaffe, jag har inte druckit nåt idag, och faktiskt inte en enda kopp igår heller! Däremot hade jag en liten svullafton igår med chips och polly, och det kändes i morse kan jag säga. Det är nästan så att jag känner mig bakis på något sätt, inte alls kul.

Nåja, kaffe var det!
Kram till er!

Inga kommentarer: