måndag 23 januari 2012

Tröttsamt.

Så här spenderade vi kvällen igår: ab somnade 1920 när jag var på jobbet. Sov fram till ca 2130 då hon vaknade och var hysteriskt ledsen och vägrade ligga i sängen. Hon satt uppe med mig i soffan i ca 30 minuter och somnade. Vaknade sekunden hon låg i sin säng och gallskrek. Tröstade och hon somnade om inom famn och så blev det gallskrik igen. Till slut gav jag upp och la henne i våran säng. Där låg
hon i en timme och rullade runt, sparkades, drogs i håret, skallades och så vidare. Till slut gick Adam upp och gjorde välling och gav henne och 00:15 lyckades jag få henne att somna i sin säng. Det sista jag sa till Adam innan jag somnade var "hoppas hon sover lite längre än till 8". Men det gjorde hon inte.

Suck och stön.
Men idag är en ny dag och vi ska göra det bästa av den. Mamma/mormor fyller 65 och det är match ikväll, det blir inte så mycket bättre än så, en vanlig måndag i slutet av januari.
:-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: