tisdag 14 februari 2012

14/2

Glad alla hjärtans-dag på er!
Hade skrivit ett låååångt inlägg som försvann då min internetanslutning bröts... :/
Orkar inte skriva om det, ville bara säga hej, vi mår bra idag, hur mår ni??

Jag har "bakat" Leilas lion bars idag, eller det är inte riktigt klart än, dom ska stelna i kylen och sedan doppas i smält choklad. Hoppas dom blir lika smarriga som jag tror! Jag gjorde bara en halv sats för att testa, blir det succé så får dom vara med på 1-årskalaset!

Vi hade ju planer på att gå på Kyrkis idag, men ställde in det då vi inte hade nån att gå med. Visst är det ju folk där, men det är alltid kul att veta att man känner nån, tycker jag i alla fall.

Nu ska jag ta fram lite smör som ska bli mjukt så att jag kan baka lite cookies också, och sedan ska vi ut på promenad nr 2, och hämta ett paket som har kommit till "A-B Alexander" idag! Hmm, väldigt spännande tycker vi (jag)! :-)

En fin alla hjärtans dag önskar jag ER!

Inga kommentarer: