fredag 17 februari 2012

75!

God morgon fredag och god morgon SOL!
Det är nästan så att jag längtar efter promenaderna idag!

Jag hade ingen vidare natt, men det är mitt eget fel. Precis innan jag skulle somna så hörde jag jättekonstiga ljud från Annabelles rum så jag gick dit, men hon sov som vanligt. Däremot låg hon tvärs över sängen i en ställning som såg allt annat än bekväm ut, så jag tänkte flytta på henne lite  försiktigt, och det brukar jag kunna göra utan att hon vaknar, men nu vaknade hon och blev jääääätteledsen och rädd verkade det som, och kunde inte somna om, så då fick hon följa med till våran säng. Vi vet ju alla att jag sover som en kratta med henne i sängen, men nu fick det bli så ändå, det är ju trots allt så himla mysigt, och det var jättelänge sedan hon sov hos oss.
Sedan vaknade hon strax efter 07, och det är ju också normalt eftersom hon somnade strax efter 19 igår.
Jag är lite trött idag, så det är därför jag tycker att det ska bli så skönt med sol, frisk luft och promenad!

Efter lunch ska vi åka till pappa/morfar allihop, han fyller nämligen 75 år idag! 75!?!?!?! Först ska jag hämta upp en massa blommor och fika som han ska få, och på Annabelles 1-årskalas så firar vi honom lite då också, då är ju syrran här också!

Nu är det dags att ta tag i dagen här, ha det gott!

Inga kommentarer: