söndag 19 februari 2012

Adams födelesedag!

Idag fyller min älskade Adam 32 år! Jag hade väääldigt svårt att kliva upp i morse, men han fick ändå en liten frukost (inte på sängen dock) innan han var tvungen att stressa iväg till jobbet.
När han kommer hem så ska vi gå på O'learys och äta lunch, och efter det blir det lite födelsedagsfika. Min mamma kommer hit och uppvaktar Adam också, kul eftersom han inte har sin familj här.

Igår köpte jag en hjärtformad bakform, och nu på förmiddagen har jag bakat hans favoritsockerkaka med hallon. Jag tänkte vispa lite grädde till, så blir det en tårta! :-)
Självklart får han lite presenter också! Av mig får han underkläder från David Beckhams kollektion och en skjorta, och av Annabelle en ny kontroll till hans Playstation, eftersom hon har förstörd den han redan har mer eller mindre. Hoppas han blir glad! :-)

Som ni såg på inlägget innan så går Annabelle ganska bra nu! Hon går inga långa sträckor, men hon går mer och mer för varje dag! Det är så roligt! Tyvärr gillar hon INTE att ha skor på sig, hon blir smått hysterisk faktiskt. Men vi ska "öva" på att ha skor varje dag, korta stunder, så kan hon snart ha sina snygga sneakers när vi går på basket till exempel.

Idag beställde jag två små presenter till hennes födelsedag. Vi har märkt att hon ÄLSKAR Musse Pigg, och jag tänkte att det skulle vara kul med några Musse-grejer så jag klickade hem detta från Disney-store (frakten kostade lika mycket som grejerna...minuspoäng):

En liten mjukismusse...

..och en Mimmiväska som jag gjorde personlig genom att skriva Annabelles namn på väskan!
Perfekt att ha när hon ska sova hos mormor till exempel.

Nu ska jag ta och piffa till mig lite, så jag inte ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig när Adam kommer hem. Idag vill jag vara lite fin för min älskling!

Inga kommentarer: