söndag 26 februari 2012

Dagen efter.

God morgon!
Det är en förvånansvärt god morgon faktiskt. Trots att jag vaknade 07:26. Men jag låg och låtsades sova fram till 08:40 då Adam kom in med fröken Solstråle! Det var skönt att ligga och dra sig lite.

Jag hade JÄTTEROLIGT igår!!! Vilka tjejer jag känner alltså, det var verkligen hur kul som helst hemma hos Jenny. Jag hade med mig en flaska vin som jag drack ett glas av, sedan blev det x antal glas bål som Jenny hade gjort, men jag  kände mig aldrig riktigt onykter, mest bara glad och skrattig! Perfekt!
Planen var ju att gå ut (även fast jag verkligen inte ville det egentligen, men jag lovade att följa med ut i en timme), och vid midnatt åkte vi in till stan, bara för att mötas av världens kö in till Oscar.
Vi vägrade stå i den så vi gick ner till Invito för att ta en drink där, men där var det fullpackat och vi kände att det inte var så kul att stå där och trängas med ytterkläder och allt, så vi gick därifrån också, och ställde oss till slut i kön till Oscar i alla fall.
Men - efter ca 5 minuter gav vi upp och gick och åt kebab hos Muris i stället, haha!

Jag var hemma strax innan 02. Somnade kanske 02:30. Det första jag sa när jag klev upp och och fixade kaffe var "Gud vad jag längtar till ikäll, jag ska lägga mig tidigt ikväll".
Jag är lite bakis, men inte så farligt. Jag är mest trött (med obligatorisk bakis-mage).

Nu sitter jag och dricker en av många koppar kaffe och tittar på Annabelle när hon geggar med en leverpastejmacka.
Planer för idag är att fixa någon/några presenter till den blivande 1-åringen.
Om jag orkar, annars får Adam fixa det själv, haha.

Nu måste jag öppna upp ett fönster här, det är varmt!!!

Inga kommentarer: