måndag 27 februari 2012

Födelseveckan!

Ja, denna vecka är födelsedagsveckan! Jag sitter och tittar tillbaka i arkivet och kollar vad jag gjorde, hur jag mådde och vad som hände den här dagen för ett år sedan.
Annabelle föddes på en torsdag, men den 3:e infaller på en lördag i år.
Måndagen förra året skrev jag så här bland annat:

"Inte för att vara otrevlig, men nu hoppas jag att jag slipper se dig och din mage fler gånger.
Haha, så sa min BM till mig idag, med glimten i ögat så klart! Detta kanske blev det sista besöket, vi har dock ett till inbokat om två veckor, men jag hoppas jag slipper gå dit då. Allt såg bra ut som vanligt!"


"Jag ska lägga mig i soffan tror jag. Det är alldeles för obekvämt att sitta just nu. Trycket på revbenen/lungorna är olidligt i sittande ställning... "

Jag kommer ihåg att jag hade ett himla problem på nätterna, var uppe säkert en gång i timmen och kissade, och jag drack ju litervis med vatten varje dag dessutom.
Ååå, det var en mysig tid, trots alla "krämpor" på slutet!

Inga kommentarer: