söndag 26 februari 2012

Jag är för gammal...

Shit alltså.
Imorse var jag ändå ganska fräsh, jag städade till och med badrummet och det kändes inte allt för jobbigt, men ju lägre dagen gick desto segare blev jag. Inte ens en promenad som innehöll shopping till Annabelle och en fika gjorde saken bättre. Vet inte hur många gånger jag har tittat på klockan och tänkt "men gud, kan det inte bli kväll NU så att jag får gå och lägga mig??!!".

NU sover lillhjärtat och Adam är ute och köper pizza. Jag ska äta min pizza, ta en lååång dusch och sedan gå och lägga mig. Med blött hår. Har inga planer för morgondagen, så då kan jag lika gärna ha en ful-hår-dag.

Vi köpte som sagt lite grejer till Annabelle idag. Vi har haft lite svårt att bestämma vad hon ska få i present, hon får ju liksom saker lite titt som tätt i alla fall. Först tänkte vi kanske köpa en sån där fin spis/ugn från Brio, men så gjorde vi inte det. Sen tänkte vi att vi bara köper kläder men så gjorde vi inte det heller. Sen så hittade vi en söt liten docka som AB faktiskt sken upp när hon såg, men vi köpte inte den heller.
Vad köpte vi då?
Detta:

En måttstock som man hänger upp på väggen...

en maraccas...

en ljusslinga.

Sedan köpte vi ett annat instrument också, men jag hittade ingen bild på den. Och så får hon ju Musse Pigg grejerna och med all sannorlikhet lite kläder och hårspännen (från mig) också.
Lillgumman, hon vet ju inte ens vad det handlar om, men jag tycker det är så roligt! :-)

NU kommer Adis, så nu blir det pizzis!

Inga kommentarer: