lördag 25 februari 2012

Lördag!

Hej hej!
Lördag och strålande sol! Men av säkra källor har jag hört att det blåser iskallt. Typiskt, eller hur?!

Ikväll ska jag på FEST!!!!! Det ska bli så kul att träffa mina fina tjejer Jenny och Jessica och äta lite, dricka lite och skratta mycket!
Men, det här med att gå på fest och gå ut är inte på samma sätt som förut. Jag känner mig nästan obekväm när jag ska klä upp mig, det känns mer som att jag klär ut mig och sminkar mig som en clown. Jag antar att det blir så efter ett år av att i stort sett gå osminkad och i myskläder nästan varje dag.
Sen är jag inte bekväm med min kropp heller, tycker inte att några kläder sitter fint, och då är det svårt att tycka att det är kul att klä upp sig. Det vore kul med en hemmafest i myskläder någon gång, haha!

Dont get me wrong nu, det ska bli jättekul ikväll!

Under dagen ska jag inte göra så mycket, onödigt att trötta ut sig liksom, haha! En sväng på stan kanske, det är allt.

Vad ska NI göra? Kom igen, svara nu! :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Hanna sa...

Njuta av en ensam-kväll. Bara göra massa tjejsaker och kolla på serier.

alex sa...

Åh vad roligt med lite samkväm! Tjejsnack behövs med jämna mellanrum. Hela stan ska på E-type, so i've heard.. här hemma blir det plankstek, rött vin och mello! I mysbyxor och läppglans :) Ha så trevligt!

Jessica sa...

Just nu känns en hemmakväll också som ett supernice alternativ, jag är huuuur trött som helst :/

Vi ska inte på E-type i alla fall, får se om jag ens går ut, Adam har träning imorgon så jag får ingen sovmorgon direkt.

Ha en mysig kväll tjejer!